Elégedettségvizsgálatok
Használói elégedettségvizsgálat 2022
A Berzsenyi Dániel Könyvtár ISO minőségirányítási rendszerének megfelelően a látogatók könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével. Az összehasonlíthatóság elvét követve az előző években alkalmazott kérdőívet használtuk. 2022-re az energiaválság nyomta rá bélyegét.
Az írásban közölt vélemények között ebben az évben is sokan kifejezték köszönetüket, elégedettségüket:
„Mindennel elégedettek vagyunk, az egyik kedvenc helyünk a városban.”
„… gyermekemmel együtt szeretünk idejárni. Az olvasási tempónknak megfelelő mennyiségű könyvet nem tudnánk megvásárolni.”
Használói elégedettségvizsgálat 2021
A Berzsenyi Dániel Könyvtár ISO minőségirányítási rendszerének megfelelően a látogatók könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével. Az összehasonlíthatóság elvét követve az előző években alkalmazott kérdőívet használtuk. 2021-re is a koronavírus-járvány nyomta rá bélyegét.
Az írásban közölt vélemények között ebben az évben is sokan kifejezték köszönetüket, elégedettségüket.
„Magas színvonalúnak találom a könyvtár munkáját. Nagyon hiányzik, ha kívülálló okból zárva van. Számomra nélkülözhetetlen. Köszönöm a könyvtárosok szakértelmét, segítőkészségét. Gratulálok!!”
„Messzemenően elégedett vagyok a könyvtári könyvekkel és a dolgozókkal. Sok könyvük van, imádok
olvasni. És köszönöm.”
Használói elégedettségvizsgálat 2020
A Berzsenyi Dániel Könyvtár ISO minőségirányítási rendszerének megfelelően 2020-ban is vizsgáltuk a látogatók könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét kérdőív segítségével.
Az írásban közölt vélemények között többen is kifejezték köszönetüket, elégedettségüket:
- Köszönöm a könyvtári dolgozók segítőkészségét mindkét emeleten. Nagyon sokat segítettek a kutatásomban.
- A könyvtári dolgozók kiváló munkája dicséretes: szolgálatkészek, felkészültek, kedvesek, hozzáértők.
- Maximálisan elégedett vagyok a könyvtár szolgáltatásaival, nagyon rugalmasak a mostani időszakban is.
Használói elégedettségvizsgálat 2019
A Berzsenyi Dániel Könyvtár ISO minőségirányítási rendszerének megfelelően a látogatók könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével. Az összehasonlíthatóság elvét követve az előző években alkalmazott kérdőívet használtuk. Az olvasói terekben elhelyezett 200 példányt kitöltve adták vissza látogatóink, közülük 70-et írásos véleménnyel ellátva.
Használói elégedettségvizsgálat 2018
A Berzsenyi Dániel Könyvtár ISO minőségirányítási rendszerének megfelelően a látogatók könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével. Az összehasonlíthatóság elvét követve az előző években alkalmazott kérdőívet használtuk. Az olvasói terekben elhelyezett 200 példányból 190-et kitöltve adtak vissza látogatóink, közülük 59-et írásos véleménnyel ellátva, más években ekkora véleménynyilvánítási aktivitást nem tapasztalva.
Változik-e olvasóink véleménye?
Könyvtárhasználati elégedettség mérések a Berzsenyi Könyvtárban 20014-2018.
Használói elégedettségvizsgálat 2017
A Berzsenyi Dániel Könyvtár ISO minőségirányítási rendszerének megfelelően a látogatók könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével.
Könyvtárunk MSZ EN ISO 9001:2009 Minőségirányítási rendszerének megfelelően látogatóink könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével.
Használói elégedettségvizsgálat 2015
A vizsgálatok várható eredménye az, hogy megbizonyosodjuk szolgáltatásainknak a Minőségirányítási rendszer szerinti megfeleléséről, valamint a vélemények alapján módosítsunk, ha megalapozottan szükségesnek ítéljük. Az előző évi vizsgálathoz képest az adatok minimálisan, alig értékelhetően változtak.
Könyvtárunk MSZ EN ISO 9001:2009 Minőségirányítási rendszerének megfelelően látogatóink könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével. Az összehasonlíthatóság okán az előző években alkalmazott kérdőívet használtuk, szűkített tartalommal. Mind a 131 kiosztott példányt kitöltve adták vissza látogatóink, közülük 45-öt írásos véleménnyel ellátottan.
Használói elégedettségvizsgálat 2014
Használói elégedettségvizsgálat 2013
Elégedettségvizsgálat
Böröczki Mihály Szélevilág című verseskötetének bemutatóján (2011. november 25.)
Változik-e olvasóink véleménye?
Könyvtárhasználati elégedettség mérések a Berzsenyi Könyvtárban 2003-2010.
Használói elégedettségvizsgálat 2009
2021. január 25.