Vakbarát változat |
Betűméret

Elégedettségvizsgálatok

Használói elégedettségvizsgálat 2020

A Berzsenyi Dániel Könyvtár ISO minőségirányítási rendszerének megfelelően 2020-ban is vizsgáltuk a látogatók könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét kérdőív segítségével.
Az írásban közölt vélemények között többen is kifejezték köszönetüket, elégedettségüket:

  • Köszönöm a könyvtári dolgozók segítőkészségét mindkét emeleten. Nagyon sokat segítettek a kutatásomban.
  • A könyvtári dolgozók kiváló munkája dicséretes: szolgálatkészek, felkészültek, kedvesek, hozzáértők.
  • Maximálisan elégedett vagyok a könyvtár szolgáltatásaival, nagyon rugalmasak a mostani időszakban is.

 

Használói elégedettségvizsgálat 2019

A Berzsenyi Dániel Könyvtár ISO minőségirányítási rendszerének megfelelően a látogatók könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével. Az összehasonlíthatóság elvét követve az előző években alkalmazott kérdőívet használtuk. Az olvasói terekben elhelyezett 200 példányt kitöltve adták vissza látogatóink, közülük 70-et írásos véleménnyel ellátva.


 

Használói elégedettségvizsgálat 2018

A Berzsenyi Dániel Könyvtár ISO minőségirányítási rendszerének megfelelően a látogatók könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével. Az összehasonlíthatóság elvét követve az előző években alkalmazott kérdőívet használtuk. Az olvasói terekben elhelyezett 200 példányból 190-et kitöltve adtak vissza látogatóink, közülük 59-et írásos véleménnyel ellátva, más években ekkora véleménynyilvánítási aktivitást nem tapasztalva.


 

Változik-e olvasóink véleménye?

Könyvtárhasználati elégedettség mérések a Berzsenyi Könyvtárban 20014-2018.


 

Használói elégedettségvizsgálat 2017

A Berzsenyi Dániel Könyvtár ISO minőségirányítási rendszerének megfelelően a látogatók könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével.


 

Használói elégedettségvizsgálat 2016

Könyvtárunk MSZ EN ISO 9001:2009 Minőségirányítási rendszerének megfelelően látogatóink könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével.



Használói elégedettségvizsgálat 2015

A vizsgálatok várható eredménye az, hogy megbizonyosodjuk szolgáltatásainknak a Minőségirányítási rendszer szerinti megfeleléséről, valamint a vélemények alapján módosítsunk, ha megalapozottan szükségesnek ítéljük. Az előző évi vizsgálathoz képest az adatok minimálisan, alig értékelhetően változtak.
Könyvtárunk MSZ EN ISO 9001:2009 Minőségirányítási rendszerének megfelelően látogatóink könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével. Az összehasonlíthatóság okán az előző években alkalmazott kérdőívet használtuk, szűkített tartalommal. Mind a 131 kiosztott példányt kitöltve adták vissza látogatóink, közülük 45-öt írásos véleménnyel ellátottan.



 

Használói elégedettségvizsgálat 2014


Használói elégedettségvizsgálat 2013


Elégedettségvizsgálat

Böröczki Mihály Szélevilág című verseskötetének bemutatóján (2011. november 25.)


Változik-e olvasóink véleménye?

Könyvtárhasználati elégedettség mérések a Berzsenyi Könyvtárban 2003-2010.


Használói elégedettségvizsgálat 2009

2021. január 25.