Vakbarát változat |
Betűméret

Elégedettségvizsgálatok

Használói elégedettségvizsgálat 2023

A Berzsenyi Dániel Könyvtár ISO minőségirányítási rendszerének megfelelően a látogatók könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével. Az összehasonlíthatóság elvét követve az előző években alkalmazott kérdőívet használtuk.

Az írásban közölt vélemények között ebben az évben is sokan kifejezték köszönetüket, elégedettségüket:
"Teljes mértékben elégedett vagyok a könyvtárral és az általa, illetve a dolgozók által nyújtott szolgáltatásokkal.  A kedvenc helyem, ahova feltöltődni járok. Nagyon kedvelem az alkalmazottakat."

"Köszönöm, elégedett vagyok a körülményekkel, a könyvtárosok segítőkészségével. Mindig megtalálom azt a könyvet, amire szükségem van."

 

Használói elégedettségvizsgálat 2022

A Berzsenyi Dániel Könyvtár ISO minőségirányítási rendszerének megfelelően a látogatók könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével. Az összehasonlíthatóság elvét követve az előző években alkalmazott kérdőívet használtuk. 2022-re az energiaválság nyomta rá bélyegét.

Az írásban közölt vélemények között ebben az évben is sokan kifejezték köszönetüket, elégedettségüket:
„Mindennel elégedettek vagyunk, az egyik kedvenc helyünk a városban.”
„… gyermekemmel együtt szeretünk idejárni. Az olvasási tempónknak megfelelő mennyiségű könyvet nem tudnánk megvásárolni.”

 

Használói elégedettségvizsgálat 2021

A Berzsenyi Dániel Könyvtár ISO minőségirányítási rendszerének megfelelően a látogatók könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével. Az összehasonlíthatóság elvét követve az előző években alkalmazott kérdőívet használtuk. 2021-re is a koronavírus-járvány nyomta rá bélyegét.
 
Az írásban közölt vélemények között ebben az évben is sokan kifejezték köszönetüket, elégedettségüket.

„Magas színvonalúnak találom a könyvtár munkáját. Nagyon hiányzik, ha kívülálló okból zárva van. Számomra nélkülözhetetlen. Köszönöm a könyvtárosok szakértelmét, segítőkészségét. Gratulálok!!”

„Messzemenően elégedett vagyok a könyvtári könyvekkel és a dolgozókkal. Sok könyvük van, imádok
olvasni. És köszönöm.”



Használói elégedettségvizsgálat 2020

A Berzsenyi Dániel Könyvtár ISO minőségirányítási rendszerének megfelelően 2020-ban is vizsgáltuk a látogatók könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét kérdőív segítségével.
Az írásban közölt vélemények között többen is kifejezték köszönetüket, elégedettségüket:

  • Köszönöm a könyvtári dolgozók segítőkészségét mindkét emeleten. Nagyon sokat segítettek a kutatásomban.
  • A könyvtári dolgozók kiváló munkája dicséretes: szolgálatkészek, felkészültek, kedvesek, hozzáértők.
  • Maximálisan elégedett vagyok a könyvtár szolgáltatásaival, nagyon rugalmasak a mostani időszakban is.

 

Használói elégedettségvizsgálat 2019

A Berzsenyi Dániel Könyvtár ISO minőségirányítási rendszerének megfelelően a látogatók könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével. Az összehasonlíthatóság elvét követve az előző években alkalmazott kérdőívet használtuk. Az olvasói terekben elhelyezett 200 példányt kitöltve adták vissza látogatóink, közülük 70-et írásos véleménnyel ellátva.


 

Használói elégedettségvizsgálat 2018

A Berzsenyi Dániel Könyvtár ISO minőségirányítási rendszerének megfelelően a látogatók könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével. Az összehasonlíthatóság elvét követve az előző években alkalmazott kérdőívet használtuk. Az olvasói terekben elhelyezett 200 példányból 190-et kitöltve adtak vissza látogatóink, közülük 59-et írásos véleménnyel ellátva, más években ekkora véleménynyilvánítási aktivitást nem tapasztalva.


 

Változik-e olvasóink véleménye?

Könyvtárhasználati elégedettség mérések a Berzsenyi Könyvtárban 20014-2018.


 

Használói elégedettségvizsgálat 2017

A Berzsenyi Dániel Könyvtár ISO minőségirányítási rendszerének megfelelően a látogatók könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével.


 

Használói elégedettségvizsgálat 2016

Könyvtárunk MSZ EN ISO 9001:2009 Minőségirányítási rendszerének megfelelően látogatóink könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével.



Használói elégedettségvizsgálat 2015

A vizsgálatok várható eredménye az, hogy megbizonyosodjuk szolgáltatásainknak a Minőségirányítási rendszer szerinti megfeleléséről, valamint a vélemények alapján módosítsunk, ha megalapozottan szükségesnek ítéljük. Az előző évi vizsgálathoz képest az adatok minimálisan, alig értékelhetően változtak.
Könyvtárunk MSZ EN ISO 9001:2009 Minőségirányítási rendszerének megfelelően látogatóink könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével. Az összehasonlíthatóság okán az előző években alkalmazott kérdőívet használtuk, szűkített tartalommal. Mind a 131 kiosztott példányt kitöltve adták vissza látogatóink, közülük 45-öt írásos véleménnyel ellátottan.



 

Használói elégedettségvizsgálat 2014


Használói elégedettségvizsgálat 2013


Elégedettségvizsgálat

Böröczki Mihály Szélevilág című verseskötetének bemutatóján (2011. november 25.)


Változik-e olvasóink véleménye?

Könyvtárhasználati elégedettség mérések a Berzsenyi Könyvtárban 2003-2010.


Használói elégedettségvizsgálat 2009

2021. január 25.